Nu är det sommar nu är det sol nu är det, tra la la la laa!



Efter att ha smygtränat ett par rundor på stadsparkens "vanliga" minigolfbana ser jag nu starkt fram emot kvällens runda på den för dagen helt nyinvigda äventyrsminigolfen på Lysingsbadet. Undrar om mitt koncept med att bara kunna slå rakt och hårt funkar även på europass största äventyrsgolf eller om jag efter de första 9-hålen ska börja fuska och revidera protokollets 7'or ner till spikar. Som tur är finns det fler minigolfbanor lite här och var i vår kommun om jag totalt misslyckas med min premiärrunda, eller så får jag helt enkelt utmana en betydligt sämre spelare. Men det känns på förhand som årets form är bättre än på fler år. Banan är en i raden av de nya investeringar och satsningar som gjorts på Lysingsbadet inför sommaren 2009 och som på förhand utlovats bli något utöver det vanliga, så mina förväntningar är höga. Undrar om jag ska köra spiksor och golfhandske eller om vanliga gympadojjor duger  bra! 


//Jakob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0