Klara, färdiga, plums i vattnet!

Vattnet håller behaglig badtemp och distansen 700m kräver ingen övermänniska för att mäkta med och vad spelar det egentligen för roll vem som vinner när skönheten är avgörandet?

Allt klär en skönhet heter det och i dagens kanalsim på Gränsö vinner den med fulast/roligast huvudbonad. Tävlingen startar kl. 12.00 och brukar varje år locka både många simmare men också en hel del publik som vill heja fram sin favorit mössa till seger. Mitt råd packa picknickkorgen och stick dit eller utmana en vän "-du vågar aldrig simma med den där på huvudet". Hade jag inte varit kommunens största kruka hade jag med all sannolikhet dragit på mig mina speedos och vunnit racet....eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0