Konst på Kulbacken ...

På Kulbacken pågår nu Höstsalong 2008. I Museets stora fina utställningshall kan man denna månad titta på konst. Ta tillfället i akt vid nästa promenad och gå och titta på alla alster av mycket varierande slag. Där finns något för alla smaker.

Över 60 konstnärer från Västerviks kommun medverkar med ett eller flera verk på utställningen. Jag tog några bilder när jag var där, självklart visar jag ett foto på ett av mina alster, när jag här har chansen. Övriga verk nedan är: Lillemor Bokström,  Mats Tusenfot, Sofia Wiberg, Lotta Björn och Gunnel E Pettersson. Gå och se alla de andra!
/A-C Stalebrant

                                    


                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0