Tack och hej för denna sommar!

Nu är det tyvärr dax för oss sommarjobbare att säga tack och hej för denna fin fina sommar. Mycket skoj har det varit och mer lär det bli nästa år!

Vi vill tacka alla våra turister, våra medarbetare och självklart alla våra trogna bloggläsare och hoppas att vi ses igen nästa år.

Så idag har vi med sorg i hjärtat passat på att äta en megafika som tröstätning inför hösten. Det rörde sig om X antal liter jorgubbar, X antal kilo kladdkaka och omåttliga mängder glass. Inte att undra på att det blev lite fika över (Sara vi sparar lite till dig så du kan fika när du kommer förbi) så mycket som vi hade att äta...




Såhär på sluttampen kan det även vara på sin plats med några bekännelser också:
Till Linnea: Förlåt, men jag tog din sista bulle ur frysen.
Till Evelina: Jag lovar att aldrig mer lägga häftstiften på stolen medan jag håller på att sätta upp affischer, särskilt när en del av spetsarna pekar uppåt...*entschuldigung*
Till Ida: Det var jag som råkade radera det där mailet du höll på så länge med...(*ångest*)
Till Sara: Det var verkligen inte meningen att lägga kött i din lunch, sorry.

Soliga Hälsningar
Stavroula

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi naaw tack! :D glad ja blir!

2008-08-18 @ 12:35:39
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0