Björn Borg på Corner

Var på Corner och åt hamburgare. Satt med ryggen mot dörren så jag missade när han kom in. Sambon viskade dock snabbt:
- Kolla, det är Björn Borg!
Jag kikade kvickt och såg ryggtavlan framme vid kassan/disken. Japp, tennisstjärnan stod där i egen hög person! Snabb  som en iller fiskar jag upp mobilen ur fickan och skriver ett meddelande till min tennisspelande storebror (tänkte att jag skulle impa lite på honom) och skriver ett sms.
Sambon undrar:
- Vad gör du? 
- Jag messar brorsan att han är här, du vet han gillar ju tennis.
- Men jag bara skojade ju, säger sambon.
Och oh yes, mannen vid kassan har precis beställt färdigt och vänder sig om åt mitt håll. Det är INTE Björn Borg. Ganska likt dock. Pinsamt. 
/Stina  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0